The Last of Us Official Discussion Thread

edited October 2018 in General Chat

This is the place where you can talk about anything related to The Last of Us.

Hype for Part 2


Tagged:
«13456721

Comments

  • edited December 2016

    Go backwards

    Link?

  • edited December 2016

    Ellie and Joel are back bitches!!

  • Whoa...this is such good news!

    AronDracula posted: »

    Go backwards

  • I usually don't follow the PSX, but it seems they are showing off a bunch of big titles this year. Marvel Vs Capcom Infinite, first footage of the Crash remakes, and now this. It's practically E3 2.0 for Sony right now.

  • Now I'm about to go replay Last of Us. Beat it on Grounded on ps3, Guess it's time to do the same for Ps4.

  • I'm gonna do the exact same thing.

    MosesARose posted: »

    Now I'm about to go replay Last of Us. Beat it on Grounded on ps3, Guess it's time to do the same for Ps4.

  • Me too

    MosesARose posted: »

    Now I'm about to go replay Last of Us. Beat it on Grounded on ps3, Guess it's time to do the same for Ps4.

  • You know, I never liked The Last of Us. I thought it was overrated, had a bad story and the gameplay... well lacking is a light way to put it. But that is one fantastic fucking trailer right there. Good enough to even get me hyped up. Gotta give Naughty Dog some serious props on this one.

  • bad story

    I think it was great

    the gameplay

    That's something I can agree with. It was too mediocre and realistic to be considered a gameplay.

    Gotta give Naughty Dog some serious props on this one.

    I trust them to make it feel like Uncharted 2.

    You know, I never liked The Last of Us. I thought it was overrated, had a bad story and the gameplay... well lacking is a light wa

  • I think it was great

    It was well written of course, but it was also really generic and cliche.

    That's something I can agree with. It was too mediocre and realistic to be considered a gameplay.

    Not to mention you get 7-13 minutes of gameplay followed by a long ass cutscene.

    I trust them to make it feel like Uncharted 2.

    Same here. Good gameplay, interesting story, tight controls and beautiful visuals. Uncharted 2 (and 4) have the story based game formula perfected. All we need is for The Last of Us to follow it.

    AronDracula posted: »

    bad story I think it was great the gameplay That's something I can agree with. It was too mediocre and reali

  • edited December 2016

    Ellie is on a revenge quest too? All my video game children are turning into bloodthirsty killers.

    enter image description here

    I'm so proud....

  • 2018 or 2019

    bigdogg0821 posted: »

    Dates?

  • enter image description here

    bloop posted: »

    Ellie is on a revenge quest too? All my video game children are turning into bloodthirsty killers. I'm so proud....

  • Holy shit I'm crying I'm going to throw up

  • Holy shit!!! You just changed your profile pic sooo fast!!

    Holy shit I'm crying I'm going to throw up

  • Speaking of The Last of Us 2, we have the Uncharted 4 Story DLC announced as well.

  • It happened while you were gone.

    AronDracula posted: »

    Holy shit!!! You just changed your profile pic sooo fast!!

  • Excited for that too.

    AronDracula posted: »

    Speaking of The Last of Us 2, we have the Uncharted 4 Story DLC announced as well.

  • This is definitely going to be like TLOU Left Behind but bigger and more fun I hope.

    Excited for that too.

  • This is quite cool, I was kinda hoping they'd start with new characters in the same world. Im interested in what new story they are gonna tell with these two I guess but I'd rather they didnt die

  • I changed it before the video was even released.

    AronDracula posted: »

    Holy shit!!! You just changed your profile pic sooo fast!!

  • Well, they always continued their franchises with the same characters. I hope they're making it feel like Uncharted 2.

    This is quite cool, I was kinda hoping they'd start with new characters in the same world. Im interested in what new story they are gonna tell with these two I guess but I'd rather they didnt die

  • right? :,) lol

    bloop posted: »

    Ellie is on a revenge quest too? All my video game children are turning into bloodthirsty killers. I'm so proud....

  • How?

    I changed it before the video was even released.

  • hmmm.. maybe its kinda on purpose, kinda how HBO does it with GoT, that they only have it at 720, but it doesnt look too clear if the tattoo is covering her infected mark, or like i said, the quality isnt that good.

    MosesARose posted: »

    Ellie and Joel are back bitches!!

  • This is the highest quality you can find of the video.

    jamex1223 posted: »

    hmmm.. maybe its kinda on purpose, kinda how HBO does it with GoT, that they only have it at 720, but it doesnt look too clear if the tattoo is covering her infected mark, or like i said, the quality isnt that good.

  • It's nice to see The Last of Us back. I thought they said it'd get delayed for a few more years. Ellie must be the main protagonist this time around [and with a coolie hairstyle] her playing the guitar is just like that drawing the artists for the game did, so cool. Really creepy with all the dead bodies around though, god o.o

    Also 50 bucks Joel dies! I sense doom for him, dooom.

  • I was being sarcastic. I was just saying that to portray how fast I changed my profile picture.

    AronDracula posted: »

    How?

  • edited December 2016

    enter image description here

    Machete a the bottom is the same one from TLOU S1??

    EDIT: Can I just say that this doesn't even look like a video game. That body on the floor looks like a god damn real life person.

  • yeah i saw it in 4k, took a while but worth it. yeah it looks like a cover up.

    This is the highest quality you can find of the video.

  • Fuck. YES.

    Now hopefully Joel in the trailer isn't some sort of hallucination made up by Ellie because the Firefly's killed him. Though that would explain why Ellie wants to kill them all.

  • I got goosebumps! Waited for so long to hear news about this.

  • I'm definitely picking this one up once it's released.

    Someone on a different site made a theory that Joel and Ellie's relationship will go the opposite direction as it had in the first game, starting off as allies and eventually opposes each other due to conflicting ideals, especially with the idea that Ellie may be less than pleased with Joel's lie about the Fireflies.

  • looks like a god damn real life person.

    Should we be finding this fact concerning

    I mean, I ain't implying nothing, but...

    Machete a the bottom is the same one from TLOU S1?? EDIT: Can I just say that this doesn't even look like a video game. That body on the floor looks like a god damn real life person.

  • Fuck yeahhhh and her tattoo looks awesome

  • OOOOO MMAAAANNN..... I did not expect to see this today.... Feel like... explode... AAAHHHH
    enter image description here

Sign in to comment in this discussion.