AHORA NO SE INICIA EL JUEGO

AHORA NO SE INICIA EL JUEGO, SE ABRE Y SALE EL MENSAJE PROGRAMA NO RESPONDE ,ES ALGUN PROBLEMA DE COMPATIBILIDAD TENGO WINDOWS 7 ULTIMATE

Comments

• LA VERDAD ESTOY DESORIENTADO YA QUE COMPRE EL JUEGO DE UN SITIO OFICIAL,COMENCE JUGANDO BIEN PERO AL LLEGAR AL CAPITULO TRES SE BORRARON TODOS MIS PROGRESOS Y DESICIONES ANTERIORES ,AL JUGAR DE NUEVO EL CAPITULO 3 EL JUEGO TOMA LAS DESICIONES ,QUISIERA SABER QUE ES O QUE SUCEDE ,LO COMPRE Y NO TENGO RESULTADOS GRACIAS CONTESTAR A LA BREVEDAD

• TelltaleMikeTelltaleMike ModeratorTelltale Staff

please read this Sticky on how to run our Support Tool, and follow the steps to run the tool, and reply to this email with the download link copied and pasted into this reply. You can find the Sticky here:

http://www.telltalegames.com/community/discussion/44150/twd-support-tool-for-information-gathering

I apologize for the inconvenience you are experiencing, after receiving the information from your support tool, we will be able to assist you further.

micro1968 posted: »

LA VERDAD ESTOY DESORIENTADO YA QUE COMPRE EL JUEGO DE UN SITIO OFICIAL,COMENCE JUGANDO BIEN PERO AL LLEGAR AL CAPITULO TRES SE BO

• http://www.sendspace.com/file/rsr0jq ESTE ES EL ENLACE DE DESCARGA ME COSTO PERO LO HICE POR FAVOR EN VIAR UNA RESPUESTA A LA BREVEDAD

please read this Sticky on how to run our Support Tool, and follow the steps to run the tool, and reply to this email with the dow

• BUENOS DIAS PUDIERON VER LA INFORMACION TENDRA SOLUCION ?

• TelltaleMikeTelltaleMike ModeratorTelltale Staff

My sincere apologies. It appears that your computer's graphics card does not meed the minimum system requirements to run this game successfully. Where we require a minimum of 512mb of dedicated memory, the card you are using can only output 128mb. I recommend either upgrade your graphics card, or play the game on a system above minimum system requirements. I apologize for any inconvenience this may cause you.

micro1968 posted: »

BUENOS DIAS PUDIERON VER LA INFORMACION TENDRA SOLUCION ?

This discussion has been closed.