S2 Ep 3 Release Date Discussion: Out Now for PC/Mac/PSN/XBLA/iOS/Vita/Android

12021232526250

Comments

  • Naw, that's not enough for a pass. A grown man should never drink a beer like a baby bottle.

    When you're the actor who says this http://vocaroo.com/i/s1RMZcxdmJEE you reach the level where you can drink however you want.

  • BA-BAM!!!!!

    MINE IS APRIL 29!!!!!

    Lolzkittiez posted: »

    April 30th. So no.

  • Well, have you done a playthrough yet where Clem will decide to shoot you without you telling her?

    Striker707 posted: »

    i played it three times, hm... but i never played as a bad Lee:D i think i can teach Clem to swear:D and be a bad guy, thanks for idea;)

  • AHarahgh! i cant wait! i wanna continue as Clementine. IM FRUSTRATED! i've played ep 1/2 100 times now. (still not boring) BUT i NEED to continue! its almost sad! that we have to wait this long :'( oh btw i think i should tell you. (not that it matters)

    but i actully cried all the way through late episode 4 and whole episode 5 in season 1.

  • First of may, im in on it! Someone did say somewhere that most likely days of release are tuesday and thursday, so 29 or 1, although i belive(hope) it will be out be4 that!!!

    BA-BAM!!!!! MINE IS APRIL 29!!!!!

  • I waited until ALL of Season one was release and that is SOOOO much more enjoyable. Like owning the entire season of your favorite show! No Waiting...

  • hm... No:D it is possible? wow i will try

    Bluebirdo posted: »

    Well, have you done a playthrough yet where Clem will decide to shoot you without you telling her?

  • It's been five weeks now. Any possibility of a trailer in the next few days?

  • i believe its a joke made for the photo thought that was obvious

    Naw, that's not enough for a pass. A grown man should never drink a beer like a baby bottle.

  • I'm pretty sure Melissa was the one behind the camera taking the picture.

    And here we have melissa and others finishing some voice work I get that the photo was posted and commented on by Melissa, but I don't see her in that photo.

  • I will never let go,telltale.I will never let go

    veddy posted: »

    T--TELLTAAALE ...T--TELLTAAALE P--PLEASE H--HURRY ...W--WE WON'T SURVIVE OTHERWISE...WE N--NEED EPISODE 3...TELLTALE PLEASE DON'T DIE TELLTAAALE

  • edited April 2014

    Today is exactly 5 weeks! TWAU Ep 3 will release today and the following days!

    As for us over here, nothing! Fuck me! Anyway here's a video of our old pal Merle playing Black Ops 2!

    https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=OwxeOxX_FHw

  • edited April 2014

    well... we're waiting

  • edited April 2014

    So...anyone know any jokes?

    lights cigar

  • Knock Knock
    Who's there?
    Dr.
    Dr. Who?
    Yes that Dr.
    Who's Dr Who?
    That's me!
    Who?!
    I'm sorry That was a shitty joke.

    So...anyone know any jokes? lights cigar

  • edited April 2014

    What's the deal with peaches and beans, huh?

    I mean, they're great for nutrition, but not too great on the way out!

    Am I right?!

    Alt text

    So...anyone know any jokes? lights cigar

  • Yeah I can tell you a joke.

    We didn't get news yet.

    So...anyone know any jokes? lights cigar

  • There are five episodes in each season. Episodes are usually available to download between 4 and 6 weeks apart.

    So...anyone know any jokes? lights cigar

  • And it's not even funny.

    Free_Dead posted: »

    Yeah I can tell you a joke. We didn't get news yet.

  • Not necessarily meant to be humorous. Apparently you just didn't get it.

    And it's not even funny.

  • Now THAT is a joke.

    There are five episodes in each season. Episodes are usually available to download between 4 and 6 weeks apart.

  • No chance, five weeks r 2 soon. Don't expect the episode for another 3 weeks minimum, (4-5 weeks if you play on ps3 and live in the eu

    It's been five weeks now. Any possibility of a trailer in the next few days?

  • OzzyUKOzzyUK Moderator

    What do you call a zombie prostitute?

    A street walker

    Yes i know it sucks :P

    So...anyone know any jokes? lights cigar

  • OminousFlareOminousFlare Banned
    edited April 2014

    Man, when I finished playing episode 2 of season 2 yesterday (I practically had a marathon from Season 1 through 2), I was so amped up on adrenaline from the sheer awesomeness of episode 2 that when the adrenaline died down, the withdrawal syndrome slowly slipped in. God, this game is addictive. lol I so can't wait for episode 3, and knowing that I have to wait that long for episode 4 and 5 kinda killed me a little on the inside.

    I know, I know, the team is doing their best to develop the episodes, and quality is always better than quantity. But I'm just saying, you know? It's kinda aching me. :(

  • I would think telltale will only release one episode per month, regardless of series.

  • edited April 2014

    I'm not gonna makes it

    Alt text

  • Alt text

    veddy posted: »

    I'm not gonna makes it

  • TWAU Ep 3 released.

    I'm moving to this thread now

  • It's gonna storm soon. Please, come in.
    Alt text

    iorek21 posted: »

    TWAU Ep 3 released. I'm moving to this thread now

  • edited April 2014

    How does a walker introduce himself?

    By saying "Pleased to eat you."

    OzzyUK posted: »

    What do you call a zombie prostitute? A street walker Yes i know it sucks :P

  • Oh, I got it alright. I meant it wasn't funny how long we have to wait. Thanks for not giving me enough credit, though.

    Free_Dead posted: »

    Not necessarily meant to be humorous. Apparently you just didn't get it.

  • Thanks!

    It's gonna storm soon. Please, come in.

  • edited April 2014

    So I am going to assume that episode 3 will be out in a month from now cause it would make sense based on the episode 2 release dates for twau and twd

    twau ep 2 came out on feb 4th

    twd ep 2 came out march 4th

    twau ep 2 came out april 8th

    twd ep 3 sometime between may 5th and may 9th?

  • You shouldn't assume anything, you'll just get mad when it doesn't happen.

    Jewfreeus posted: »

    So I am going to assume that episode 3 will be out in a month from now cause it would make sense based on the episode 2 release da

  • GUYS.... GUYS.....

    WE'RE GETTING CLOSER

    Alt text

    Alt text

  • Man, I really hope that they're almost finished recording lines. I was kinda hoping they were already past that stage.

    GUYS.... GUYS..... WE'RE GETTING CLOSER

  • You know, there's something different about TWD S2...

    On TWAU's website FAQ, they deleted the 6-8 week releases, but, this hasn't happened for TWD S2's FAQ...

    Maybe they are trying to release on time?

    Jewfreeus posted: »

    So I am going to assume that episode 3 will be out in a month from now cause it would make sense based on the episode 2 release da

  • Gavin Hammon tweetted something about recording some weeks ago...

    I guess they're working for quite some time...

    Man, I really hope that they're almost finished recording lines. I was kinda hoping they were already past that stage.

Sign in to comment in this discussion.