What games are you looking forward to/want to buy?

I'm SO looking forward to Uncharted 4. I am such a fan of the series!

Alt text

Also, The Order: 1886

Alt text

Man there is gonna be some awesome games coming out next year.

«134

Comments

  • Dragon Age Inquisition

    Alt text

    Dragon Age 2 got me hooked on the series. It's a really cool game made by the same peeps who made Mass Effect.

    The Evil Within

    Alt text

    Made by the same guy who made the Original Resident Evil series. A crazy scary looking game. I think It'll top the scare and creepiness factor of Dead Space. XD

    Resident Evil Revelations 2

    Alt text

    Sequel to the best game to hit the RE series since Resident Evil 4. Creepy but with the perfect amount of action. I have high hopes for the sequel. Plus, the first games OST is one of the most beautiful I've ever heard.

    Mass Effect 4(Not Finalized Title)
    Alt text

    The Mass Effect series got me into Astronomy, which is now my new found love in life. The game series is amazing, and no game has matched the amount of awesomness this game has brought.

  • edited September 2014

    Good choices. I've got The Evil Within on pre-order. I can't wait to play it. It looks as scary as hell.

    Never been into Mass Effect. I should give it a go sometime.

  • edited September 2014

    Mass effect 4

    Love mass effect it's my favorite video game series. Sucks Shepard isn't returning, but im still excited nonetheless.

    Alt text

    Batman Arkham Knight

    I cannot wait for arkham Knight the arkham series is the best superhero video games ever.

    Alt text

    The Witcher 3

    Another great series looks to be one of the best rpgs in awhile and the graphics look outstanding.

    Alt text

  • Oh yeah, Arkham Knight. I'm excited about that one.

    Mass effect 4 Love mass effect it's my favorite video game series. Sucks Shepard isn't returning, but im still excited nonethel

  • I really hope it's good. I have a feeling it's not going to do that well, but we'll see.

    You can buy the trilogy all in one set and play it! You seriously have to play Mass Effect, it's absolutely amazing!

    Good choices. I've got The Evil Within on pre-order. I can't wait to play it. It looks as scary as hell. Never been into Mass Effect. I should give it a go sometime.

  • YESSSSS MASS EFFECT 4 highfives

    And I don't really care about not playing as Shepard again, I loved my Shepard, but I just can't wait to get back into the Universe! I sincerely hope they allow us to choose our race. I want to be a female Turian!!!

    Mass effect 4 Love mass effect it's my favorite video game series. Sucks Shepard isn't returning, but im still excited nonethel

  • I'll definitely look into it.

    I really hope it's good. I have a feeling it's not going to do that well, but we'll see. You can buy the trilogy all in one set and play it! You seriously have to play Mass Effect, it's absolutely amazing!

  • I got no idea what you two are talking about lol Turian? Quarian? Are they races or something?

    That would be awesome. Personally I want to be a quarian. I don't know why, but I just do lol.

  • That would be awesome. Personally I want to be a quarian. I don't know why, but I just do lol.

    YESSSSS MASS EFFECT 4 highfives And I don't really care about not playing as Shepard again, I loved my Shepard, but I just can't wait to get back into the Universe! I sincerely hope they allow us to choose our race. I want to be a female Turian!!!

  • I would definitely do multiple playthroughs, because I absolutely love all the races (minus the batarians).

    Quarians are awesome, I love their little accents. Their body suits are awesome too. But me personally I identify with the Turians and romanced Garrus. Garrus is just the best, and Nyreen was so cool looking!

    That would be awesome. Personally I want to be a quarian. I don't know why, but I just do lol.

  • Who was your favorite romances? I'm guessing garrus?

    I would definitely do multiple playthroughs, because I absolutely love all the races (minus the batarians). Quarians are awesom

  • edited September 2014

    Whats a Quarian and whats a Turian? Races or something?

    EDIT: Ah I see, never mind. :D

    That would be awesome. Personally I want to be a quarian. I don't know why, but I just do lol.

  • edited September 2014

    Wow, those look so cool. I've always loved science fiction stuff.

    The Asari look awesome.

    These are the races or most anyways:

  • These are the races or most anyways:

    Alt text

    Whats a Quarian and whats a Turian? Races or something? EDIT: Ah I see, never mind.

  • The Asari look awesome.

    These are the races or most anyways:

  • In my original playthrough I did (literally XD) Kaidan, I have a soft spot for his voice actor. If you're a Star Wars fan, he voiced Scorch in Star Wars Republic Commando for the Xbox. I was planning on staying faithful, but after Thane called me Siha, I was gone. D: So first playthrough, Kaidan, Thane, Kaidan.

    In my second playthrough, I did Kaidan, Garrus, Garrus.

    So, yeah, Garrus is definitely my fav romance option. XD

    I also bought one of the limited edition Garrus Hoodies sold in the Bioware Store. I wear it all the time.

    Who did you romance? I've always wanted to try Liara, I love Ali Hillis, her voice actor.

    Who was your favorite romances? I'm guessing garrus?

  • The Asari are a monogendered race, meaning they have only 1 sex. They are technically considered female, but are really cool. They live for like, 1000 years. My ultimate goal is to cosplay a Asari for a con or Halloween.

    The Asari look awesome.

  • lol I seriously need to introduce myself to the series. i'm way outta the loop haha

    In my original playthrough I did (literally XD) Kaidan, I have a soft spot for his voice actor. If you're a Star Wars fan, he voic

  • I'm looking forward to Alien: Isolation. It's certainly no Colonial Marines, that's for damn sure.

    Alt text

  • edited September 2014

    PLAY IT. Don't even hesitate, I guarantee you'll love it. The first game was made in 2007 and a bit slow to start, but it's still wonderful!

    lol I seriously need to introduce myself to the series. i'm way outta the loop haha

  • So, can you actually get Mass Effect trilogy on PS3? If so, I'm buying it.

  • You definitely need to the series is awesome. Mass effect 2 is my favorite game of all time I think.

    lol I seriously need to introduce myself to the series. i'm way outta the loop haha

  • Yeah I seen this and it looks great.

    I'm looking forward to Alien: Isolation. It's certainly no Colonial Marines, that's for damn sure.

  • Yep, most definitely. DO IT. It's basically a game all about choice, sorta like Walking Dead. You live with your decisions and they come back to bite you in the ass. Also, it's got a good amount of action. And best of all, it has some of the best characters ever in any game series.

    So, can you actually get Mass Effect trilogy on PS3? If so, I'm buying it.

  • OMG I think so too! XD

    You definitely need to the series is awesome. Mass effect 2 is my favorite game of all time I think.

  • Cool. Thanks you guys.

    Yep, most definitely. DO IT. It's basically a game all about choice, sorta like Walking Dead. You live with your decisions and the

  • In my original playthrough I did (literally XD) Kaidan

    Nice xD.

    Anyways in my first playthrough I romanced Liara in mass effect 1 she was awesome. I loved her voice and she is sexy xD and she has the best "sex scene" lol. Then in mass effect 2 I tried to stay faithful, but i couldn't. I couldn't resist the Tali's charm her mannerisms are just cute and is my favorite romance :3. Then in mass effect 3 I stayed with Tali.

    In my second playthrough i went Ashley, Miranda, and Miranda again.

    In my original playthrough I did (literally XD) Kaidan, I have a soft spot for his voice actor. If you're a Star Wars fan, he voic

  • Yeah the first hour of mass effect 1 was a little boring, but then it picked up in a big way.

    PLAY IT. Don't even hesitate, I guarantee you'll love it. The first game was made in 2007 and a bit slow to start, but it's still wonderful!

  • Great minds think alike. :P

    OMG I think so too! XD

  • Yeah, Liara's voice actress is seriously my favorite VA ever! I would buy a game just to hear her talk. XD And yeah, it was hard having that sort of thing happen. How your romance option can't be in the second game, unless you get the Shadow Broker DLC and then still it can only be with Liara not Ashley or Kaidan.

    But Tali is adorable. Until she hits on my Garrus. XD

    In my original playthrough I did (literally XD) Kaidan Nice xD. Anyways in my first playthrough I romanced Liara in mas

  • edited September 2014

    What she said. And the choices effect the game in a big way. Like some characters may or may not show up in the third game if you did something in the first two.

    Yep, most definitely. DO IT. It's basically a game all about choice, sorta like Walking Dead. You live with your decisions and the

  • Definitely do it. It should be pretty cheap now.

    So, can you actually get Mass Effect trilogy on PS3? If so, I'm buying it.

  • I forgot about that. I hope it turns out good and not like colonial marines.

    I'm looking forward to Alien: Isolation. It's certainly no Colonial Marines, that's for damn sure.

  • Best of all, the game won't leave you in serious depression like Walking Dead does. XD

    But you'll definitely suffer the feels...

    Alt text

    Cool. Thanks you guys.

  • edited September 2014

    In no particular order:

    Uncharted 4

    Alt text

    Batman Arkham Knight

    Alt text

    Star Wars Battlefront

    Alt text

    Mass Effect 4

    Alt text

    Metal Gear Solid V

    Alt text

    Assassins Creed Unity

    Alt text

  • I romanced Ashley on my first playthrough because that was the name of a girl I liked in school, then ME2, she yelled at me, so I hooked up with Miranda, then Mass Effect 3 came out and she yelled at me again and then accidently shot her, so I stayed with Miranda.

    In my original playthrough I did (literally XD) Kaidan Nice xD. Anyways in my first playthrough I romanced Liara in mas

  • Alt text

    I couldn't resist. XD

    But yeah, I was so mad when the love interest yelled at you in Mass Effect 2. It's like seriously, you don't even give me a chance to explain what happened? GAWD.

    bloop posted: »

    I romanced Ashley on my first playthrough because that was the name of a girl I liked in school, then ME2, she yelled at me, so I

  • edited September 2014

    GGRRRRRRRRR I can't wait for the next battlefront! I totally forgot!

    I've never played any of the MGS games, but the Phantom Pain looks amazing. I'll definitely have to check it out.

    bloop posted: »

    In no particular order: Uncharted 4 Batman Arkham Knight Star Wars Battlefront Mass Effect 4 Metal Gear Solid V Assassins Creed Unity

  • Alt text

    I totally forgot about this one. The sequel to the Tomb Raider Reboot. GAWD I love the Reboot!

  • Yeah... it was pretty shitty that they flipped out on us.

    bloop posted: »

    I was like "Bitch I came back to life, give me a chance to explain. Where you going? Oh fine fuck you, I'll hook up Assy Mc. Ass.

Sign in to comment in this discussion.