User Avatar Image

Missing languages discussion

posted by nicduch on - last edited - Viewed by 6.3K users
Bonjour,

je ne m'exprimerai qu'en français sur ce forum étant donné que vous n'avez meme pas pris la peine de nous vendre une version française ou meme ne serais ce que sous-titrée en français....

j'etais vraiment désireux d'acheter ce jeux sur steam, prêt à cliquer sur "acheté" quand j'ai vu qu'il n'etait meme pas sous-titrée fr....

vu le manque de considération que vous portez aux francophones, comptez sur moi pour décourager ceux qui hésitent à acheter ce jeu pour les mêmes raison que moi.

à bon entendeur...

merci aux francophones de poster leurs mécontentements ici afin de, peut etre un jour, avoir droit a des sous-titres fr voir meme (du domaine du rêve tout de même) une version full fr !!!
106 Comments - Linear Discussion: Classic Style
  • I would like to know if the game is going to be translated into French? Or for the audio in French or for the sous titles?
    There is many FAN in France for this series.
  • Hi,
    will the game be translated also in Italian?
    Even if i've heard that soon spanish subtitles will be published as a patch, Steam says only english for now.
    Will Italian language appear later like spanish? Only on your website or also in Steam?

If you say yes, I'll buy IMMEDIATLY!!!! :D
    Thanks! :)
  • Pourrions-nous avoir une réponse officielle concernant une sortie eventuelle des sous-titre en Français, Allemand, Espagnol et Italien ?

SVP, merci.
  • Murdered Again;605478 said:
    Hi,
    will the game be translated also in Italian?
    Even if i've heard that soon spanish subtitles will be published as a patch, Steam says only english for now.
    Will Italian language appear later like spanish? Only on your website or also in Steam?

If you say yes, I'll buy IMMEDIATLY!!!! :D
    Thanks! :)
    Ita subs in progress (unofficial way), take a look here:

[snip]

;)
  • User Avatar Image
    Vainamoinen Moderator
    Sorryyyyyy, no discussion of unoffical game mods please!
  • If I know the game will ever be Italian OFFICIALLY i'd buy it NOW!
    Telltale, when you'll learn to release Italian language officially???? :confused:
  • Vainamoinen;605523 said:
    Please we want some official news form Telltale about sub titles... :(
  • Vainamoinen;605523 said:
    Uuups, sorry! :o
  • Multilanguage subtitles = more sales.
    No italian subs = I don't buy it even if this game looks really good :(
  • pareil que nicduch je prendrais pas la peine de traduire avec reverso , honteux franchement de pas traduire un jeu qui demande de comprendre les dialogues, il vaut mieux compter je pense sur les hackers qui sont deja sur une traduction , ils ne sont pourtant pas payés , c'est pourtant pas la traduction qui va couté chére faut pas déconner , je boycott ce jeu tant qu'il n'y a pas de traduction , merci aux devs de faire quelque chose
This discussion has been closed.